Přehled aplikací, které pomohou žákům rozvíjet prostorovou představivost v geometrii

Autor materiálu Mgr. Zdeňka Lišková
Typ materiálu
článek
Stupeň vzdělávání
Základní škola
ANOTACE

Tento článek je zaměřený na rozvoj digitálních kompetencí u žáků na 2. stupni ZŠ skrze aplikace zaměřené na prostorovou představivost ve 2D a 3D prostoru. V tomto článku je zpracovaný stručný přehled aplikací, které mohou být použité v geometrii. Tyto aplikace jsou snadno dostupné a jejich ovládání je velmi intuitivní a mohou žákům umožnit lépe si představit abstraktní pojmy a usnadnit jim představivost ve 2D a 3D prostoru. Prostorová představivost se rozvíjí na základě geneticky podmíněných a vrozených vloh. Tento vývoj se formuje zráním a učením, které je ovlivňováno vlastní činností jedince, prostředím a výchovou.

NPO 3.1 DIGI