Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Úvod
Aktuality
RVP ZV ICT
Nabídka zdrojů
Partneři Digiškoly
Mám dotaz
Vložit nový dotaz
Dotaz
Typ dotazu
Zvolte typ dotazu
Technický problém
Obsahový dotaz
Projekt
Zvolte projekt ...
3. ZŠ Cheb
3D Česko
3DČesko.cz
Akadémia Alexandra
Albatrosmedia
ArcGIS
Atlas.mapy.cz
Badatelé
Blog MV
Bubbl.us
Buď safe online
Cambridge Assesment English
Co umím
CODERDOJO
cz.nic
CZECHITAS
Česká televize – Déčko
Český rozhlas
Český statistický úřad
ČEZ
Člověk v tísni
Člověk v tísni: Jeden svět na školách
ČT EDU
Dadamath
Debrujáři
DesignCap
Domino
e-Bezpečí
e-Mole
Education Skype
EDUTIP
Elixír do škol
EMA
EMC Engineering – Contexminds
EME 2018
eMuzeum
English Now
English vocabulary lists
eSafetyLabel
Euroguidance
Europeana Collections
Fakescape
Fyzikální pokusy
fyzweb
geomatry.cz
GLOBE
Google Earth
Google Play
Graspable Math
Greif akustika
H-edu
HistoryLab
ICDL/ČSKI
Infoabsolvent
InGENERATION
INSPIRE
iŠkolství
Jak se to dělá
JČMF
Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání, Pedagogická fakulta UP v Olomouci, MŠMT + další spolupracující instituceomouci, + další instituce a MK
Jednota školských informatiků
JSNS
Kahoot !
KDF MFF UK
Khanova škola
KISK - Kabinet informačních studií a knihovnictví (MU)
Kraje pro bezpečný internet (KPBI)
Le Point du FLE
Learning Chocolate
LeoWorks
Mapový portál Českého hydrometeorologického ústavu
Mapový portál Českého úřadu zeměměřického a katastrálního
Matika.in
Metodický portál RVP.CZ
MFF UK
Microsoft
Microsoft Office support
Multip
Musei Vaticani
MVČR
Národní muzeum
Národní pedagogický institut ČR
National Geographic
Natis
Nenech to být
Neovlivni
NG Praha
NÚKIB
NÚV
O energetice
O2 Chytrá škola
O2 Chytrá škola
Občankáři
Old Maps online
onestopenglish
Online magazín I-creative
Paměť národa.cz
Pančelčino
Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova
Pedagogická fakulta, UPOL
PedF MU, Brno
PF JČU
PHET
PHYSICSTASKS
Plzeňský kraj
Podpora rozvoje digitální gramotnosti
Podpora rozvoje digitální gramotnosti – DVM
Podpora rozvoje informatického myšlení
portál RVP
POST BELLUM
PPUČ
PRIM
PRO Větrníky
projekt OKAP - Odborné, kariérové a polytechnické vzdělávání
Sense-lang
SIPVZ/ ZŠ Benešov
Spomocník
Storyboard
Střední průmyslová škola elektrotechnická, Praha 10, V Úžlabině 320
Svět energie
SVMTech s.r.o.
SYPO
Šimandl
Techmania
TechSophia
The British Muzeum – Teaching History
The National Archives
The Pyramids
The World Factbook
TV5MONDE
Tvořivá informatika s Baltíkem
Učíme online
Učíme se venku
UčíTelka projekt České televize a MŠMT
UPOL
ÚSTR
Vaščák
Ve škole
Vernier
Wiki Geocaching.cz
WIKIMEDIA
Youtube
ZČU Plzeň
ZŠ Chodov
ZŠ Mutějovice
ZŠ Na Líše Praha 4
Zvolsi.info
Jméno a příjmení
Kontaktní e-mail
Vzdělávací zdroj
Můžete specifikovat konkrétní vzdělávací zdroj
Rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček v MŠ a na 1. stupni ZŠ
Základy programování ve Scratch pro 5. ročník základní školy
Programování ve Scratch pro 2. stupeň základní školy
Programování ve Scratch II (projekty pro 2. stupeň základní školy)
Základy programování v jazyce Python pro střední školy
Základy informatiky pro 1. stupeň ZŠ
Základy informatiky pro základní školy
Práce s daty pro 5. až 7. ročník základní školy
Základy informatiky pro střední školy
Edukační robotika s LEGO® WeDo 2.0 pro 1. stupeň základní školy
Robotika na 2. stupni základní školy s LEGO® Mindstorms
Robotika: učebnice pro střední školy – Micro:Bit
Robotika: učebnice pro střední školy – Arduino
Tabulka s ovocem
Práce s daty, kap. Evidujeme data
Práce s daty, kap. Víme, co jsou data
Rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček v MŠ a na 1. stupni ZŠ
Práce s daty
Vytvoření tabulky – evidujeme data
Analýza spánkové aktivity prostřednictvím chytrých hodinek
Argumentační fauly v digitálním prostoru
Blokové programování s využitím robotické programovatelné hračky
Čí je to obrázek?
Denní režim
Desková hra ALGO
Digi pexeso
Digitální herbář
Digitální identita
Digitální transformace a rozbor obrazu
Ergonomie práce s PC i mobilními zařízeními
Hodnocení gymnastických cvičebních tvarů
Chemické látky v mobilních telefonech
Jak psát komentáře k příspěvku na blogu
Komunikace na sociálních sítích a veřejných fórech
Koukni a zhodnoť
Kreativní modifikace digitálního díla
Kresba mezi papírem a dotykovou obrazovkou
Květní počítání
Kybernetická bezpečnost
Lidské jednání v kontextu etických hodnot a norem společnosti
Mapy s příběhem – Vodstvo světa
Můj kyberprostor (desková hra)
Najdi zařízení
Naše obec
Netiketa v sociálních sítích
Obrazy izraelsko-palestinského konfliktu
Příčina vymírání goril v Africe
QR kód a jeho aplikace v orientační aktivitě
Rodina a rodinné vazby
Rodinný rozpočet
Rostliny v okolí školy jinak
Rozvoj DG ve virtuálním světě (Minecraft)
Rozvoj zdatnosti v hodinách tělesné výchovy
Technika běhu
Tektonika – práce s webovou tematickou mapou
Tisk či 3D tisk?
Tradice v novém
Třídění odpadu
Tvoři a netvoři
Vodní toky Česka – využití webové mapy
Vodstvo světa – Asuánská přehrada
Vytváření textových dokumentů – základy typografie a formátování odborných textů
Památník odsunu Němců jako kontroverze?
Analýza pohybové aktivity prostřednictvím chytrých hodinek
Algoritmy pro sestrojení čtverce
Animovaný dialog
Autorská práva a licence aneb citujeme správně
Autorsko-právní problematika ve výuce HV
Bezpečnostní list
Destilace
Elementární hudební nauka
English Breakfast
Generování zvuku o různých frekvencích a frekvenční analýza
HU! Historie umění
Hudební počítačový hardware (Proč a jak s ním pracovat)
Influential People in English Speaking Countries
Konstrukce kinematických grafů pomocí videoanalýzy – šikmý vrh
Hoření
Learning through media
Mobilní telefon a portrét
Mobily a plánované zastarávání
Nácvik sociálních dovedností – péče o dítě pomocí simulátoru RealCare Baby
Nadměrné užívání digitálních technologií na zdraví člověka a možnosti prevence
Netiketa napříč internetem
Numerické modelování
Od dadaismu ke koláži a roláži
Optimista Komenský
Our class presentation
Pověsti a pohádky zemí Koruny české
Problematika reprodukčního zdraví na internetu
Programování rovnoměrného kruhového pohybu v grafickém prostředí Visual Python
Shakespeare: True or False?
Síla kyselin
Slovní úlohy o pohybu
Slovník těles – krychle, kvádr
Sports in Anglophone countries
Terénní sběr dat
Tvorba a digitální zpracování zvukového záznamu v hodině angličtiny
Vazebná energie atomového jádra
Včelka Mája se učí létat
Vizualizace elektrického pole
Využití aplikací a sociálních sítí při výuce výtvarné výchovy
Základy zpracování zvuku
Zdravotní tělesná výchova
Jak psát komentáře k příspěvku na blogu
Jak rozvíjet algoritmické myšlení v hodinách?
Jak na digitální stopu?
Sociální sítě jako hlavní komunikační prostředek mladé generace
Moderní tvorba webů
Ochrana osobních údajů a úvod do digitální etiky
Začínáme s programem GeoGebra
4tipy – Jak nejlépe zabezpečit chytrý telefon
Digitální stopa
Jak hledat na internetu
Publikování na internetu
Bezpečnost počítače
Nakupování na internetu
Zálohování - Jak na internet
veřejné počítače - Jak na internet
Chytrá města
Úřady on-line
On-line ZOO
Inovace výuky fyziky pomocí tabletu
Pravidla a normy ve škole
Nerosty v praxi I
Nerosty v praxi II
Nerosty v praxi III
Aplikace Quizlet ve výuce přírodopisu
Videa pro výuku fotosyntézy
Digifolio Filmová/Audiovizuální výchova
Práce v programu malování
Vztah uplatnění změny velikosti objektu k budování představy prostoru ve výtvarném projevu žáků základní školy
Živá struktura v integraci předmětů výtvarná výchova a informatika
Využití ICT technologií v běžné výuce hudební výchovy na základních školách
Kolik a čeho vlastně kupujeme?
Jak učit žáky (číst) poezii
Průměrný deváťák
Tvoříme si e-knihu
Videokonference s neznámou třídou ve výuce angličtiny
Thinglink aneb Deutsche Städte interaktivně ve výuce němčiny
Padlet aneb Hobbys und Sport ve výuce němčiny
Měření napětí a proudu
Otáčivé účinky síly – páka
Metodické komentáře a úlohy ke standardům ZV
Animace zelektrování látek. Elektroskop
Evropské jazykové portfolio
Rozvoj klíčových kompetencí v jazykové výuce prostřednictvím mezinárodní spolupráce
Metodické komentáře a úlohy ke standardům - Výtvarná výchova
Výuková aktivita Toto je můj soused
Geometrie, GeoGebra a potřeba přesnosti
Začínáme s argumentací
Analýza nenávistných projevů na internetu
Propaganda (2. díl)
Digitální dílna psaní: 2. díl: Spisovatelský zápisník a sociální záložkování
Příprava šablony laboratorního protokolu z chemie
Digitální dílna psaní: 1. díl: Od dílny psaní k digitální dílně psaní
Propaganda (1. díl)
OpenAI chat a transformace textů
Reklama na Instagramu
Online kvíz na vybrané dějepisné téma
SE PRÉSENTER (A1)
Jazyková mediace ve výuce cizích jazyků již od úrovně A1
AI v akci
Jak na nenávistné projevy (HATE SPEECH)
Osobní rozpočet – přehled o svých financích
Pomístní jména – pojítko mezi minulostí a současností
Je možné poezii objektivně hodnotit?
Fyzikální experiment v tradičních, virtuálních a vzdálených laboratořích
On-line kvíz v cizím jazyce
Desmos
Rozcestník pro učitele základní školy
Kyberškatulata
Neználek Maxim
Pexeso bezpečného používání sociálních sítí
Semafor „Bezpečně na Youtube“
Hry pro první stupeň – komplet
Základní škloy
DigiStopa.cz – online kurz Digitální stopa pro děti na základních školách
Vanda a Eda v online světě
Digitální stopa
Reklamní BINGO
Deník divoké přírody
Využití IKT v hodinách chemie
Buňka jako škola?
Určování rostlin s využitím chytrých aplikací
Zdravá výživa v číslech (Healthy diet in numbers
Zvuky kolem nás
Kde má ICT své místo? Co dělat na 1. stupni s/v ICT?
M. Muller: Prezentace obce netradičními prostředky
Online setkání rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček
Online setkání Rozvoj DG pro 1. stupeň
Online setkání Rozvoj DG pro 2. stupeň
Tvoříme si e-knihu
Kam ve výuce s ním - s výročím?
Ptačí hnízda
Cestovní kancelář
Život v naší obci ukrytý v číslech
Životopis věcí
Co si koupím v „rohlíkářství“?
Vyrobím si…
My Town
Cizí zeď
Balič novodobý
Jaké místo mají digitální technologie v primárním vzdělávání?
Možnosti uplatnění digitálních technologií ve výuce přírodopisu webinář
Možnosti uplatnění digitálních technologií ve výuce přírodopisu
Chytré aplikace k poznávání přírody kolem nás
Voda - balená, nebo z kohoutku?
Minikonference odborného panelu pro čtenářskou a pisatelskou gramotnost PPUČ, Praha - Dílna čtení
Podpora rozvoje čtenářské gramotnosti čtením neučebnicových textů ve výuce
YouTube, spojenec při rozvoji gramotností
Matematické (nejen) otázky a odpovědi v digitálním světě
Pětiminutovka – Chytré aplikace k poznávání přírody kolem nás
Zvuky kolem nás
Počítač a síť – úvodní hodina
Fruit and Vegetable Salad
Ikony
Kočkopes
Zmrzliny
Londýn
Přihláška do kroužku
Rozcestník
Zuby na draka
17. listopad
Plánujeme výlet – tvoříme pozvánku
Plánujeme výlet – tvoříme infografiku
Tvoříme text netradičně
Stavíme dům nebo město
Pracujeme s daty
Jak se chovat při bouřce
Cesta domů
Čtení slabik s Bee-botem
Dětské hřiště
Poznej a zakóduj pohádku
Poznej nebo zakóduj přísloví
Sestavujeme rodokmen
Šípková Růženka
I věci mohou vyprávět
Perspektiva
Sugar Cookies
zachycení obsahu textu na časové ose
Průměrný deváťák
Není úložiště jako úložiště
Chráním sebe, chráním tebe
Tvorba webu městké knihovny
Počátky českého státu
Cizí zeď
Reklama okolo nás
Balič novodobý
Jak změna žánru ovlivňuje podobu textu
Měsíční chůze
Gravitace nejbližší Zemi
Hustota
Voda balená nebo z kohoutku
Deník divoké přírody
Buňka v práci
Environmentální souboj
Vyhledávej jako expert
Vytváříme logo digitálně pro městskou knihovnu
5 proti 5
Navrhujeme rozpočet měské knihovny
Infografikou do světa informací
Tvorba prezentace městské knihovny jinak
Vytváříme moderní výroční zprávu pro městskou knihovnu
Zdravá výživa v číslech
Oživlé postavy
A bad hero or good hero?
Žíznivé úspory
První krůčky s Vernier LabQuestem
Měříme s Arduinem
Jak se dívat do mikrosvěta pomocí mobilu a USB mikroskopu
Měření teploty termokamerou
Měření teploty termokamerou
Experimentujeme s termovizní kamerou
Planety
Informatika s Alexem 3
Informatika s Alexem 2
Generátor pracovních listů (jen slovensky)
Komiksy ve vzdělávání (jen slovensky)
ICT a informatika v Aaškole (jen slovensky)
ArcGIS na Vaší škole
Výukové materiály – ArcGIS Online
ArcGIS online a jeho využití (nejen) při výuce
Pozor, co sdílíš
7 lekcí, které z tebe udělají mistra internetové bezpečnosti
Metodika pro film V síti: Za školou
Metodika pro film: Na hory
Jak si ověřit informace na internetu?
Kyberšikana
Digitální svět
Vyhledávání a klíčová slova
Odhalit záměr
Komunikujeme nejen v digitálním světě
Umím říci ne
Ukázkové testy ECDL Core
Buď safe online
Tvůj přítel nemůže být každý
Jak se svými žáky psát heslo na Wikipedii
Matemág
Arkanoid - vytvoř si svou online hru
Data … úvod do datové analytiky
Micro:bit … programování micro:bit pro začátečníky
Arduino - výukové karty
Cesta do světa kryptografie - součást online kurzu Informatika
Hodina kódu - Khanova škola
Programování (HTML, CSS, SQL)
Hudba - Khanova škola
Úvod do fungování počítačů
Jak funguje internet
Jak fungují počítače
Jak funguje internet
Micro:bit ve výuce
Minecraft online kurz
Kodu online kurz
Bludiště - Baltík
INFORMATIKA S EMILEM
Projekt „Hledám si své první zaměstnání“
Protržená přehrada Bílá Desná
Proměna dokonalá a její využití ve vzdělávací oblasti člověk a jeho svět
3D online model hradu Landštejn
3D online model pomníku Praha svým vítězným synům
Pomocí tabletů píšeme články i pětiminutovky
Cambridge Assessment English – Activities for children
Média a manipulativní techniky
Dezinformační weby
Internet: Sociální sítě
Kyberšikana
Nákup mimo provozovnu
Nákupy po internetu
Phishing
Phishing a skimming
Product placement
Trollí farmy
Vliv dezinformací na politickou situaci
Vrácení zboží z nákupu přes internet
Nebezpečí komunikace na mobilu a počítači
Jak na internet: digitální stopa
Jak na intertnet: Autorská práva
Jak na internet: Mailová etiketa
Jak na internet: informace na internetu
České století: Je to jen rock'n'roll (1976)
Jan Balabán
ERANA – první výsev obilí
ERANA - sledování, foto, data
Laserový paprsek v roztocích
ARBOJ 2015
Není metr jako metr
VEKTOROVÁ GRAFIKA
Božena Němcová
Líčení
Literární bludiště
Lidová slovesnost
Projekt Oidipus
Autobiografie. Albert Schweitzer
Deník Anny Frankové
W. Shakespeare
linoit - nástěnka pro 3.B
TO BE s tablety
Atom – základní částice látek
Blesk
Čas
Délka
Elektrostatická indukce
Fyzikální veličiny a jednotky
Pohyby těles
Hmotnost tělesa
Kostkovaná hustota
Látka a těleso
Měření hlučnosti
Měření magnetického pole a magnetické síly
Měření teploty
Na čem závisí rychlost vypařování
Pohyby těles
Pozorujeme magnetické pole
Převody jednotek
Síla
88 souhvězdí
Stavba hmoty – atomy
Teplota
Zobrazování kulovými zrcadly
Zvukové jevy - Vlastnosti pružných těles
Hydraulický zvedák
Vztlaková síla
Naše učebna
Webová aplikace Context Minds
ICT a současné umění ve výuce – inspirace pro pedagogy výtvarné, hudební a mediální výchovy
English Now
ENGLISH VOCABULARY LISTS with Pictures and Sound
Portál Europeana
GLOBE M – pro nejmenší
Motivace historickými snímky
Brambory v krabici
Měření délky
Kroužkování tulipánů
Webová aplikace HistoryLab
HistoryLab
Infoabsolvent – Profitest
Portál Infoabsolvent - videa a pracovní listy
Každé rozhodnutí stojí na informacích
O povoláních
Tvoříme výukové učebnice v Book Creator
Matematika v médiích
V digitálním světě: Závislost na internetu
Le Point du FLE
Learning Chocolate
Tvorba časové osy v nástrojích Microsoft Office
Podpora pro Windows: Zařízení USB nebylo rozpoznáno
Online prohlídka Rafaelových síní ve Vatikánu
Online prohlídka Sixtinské kaple ve Vatikánu
Webový portál Dotkni se 20. století
Portál eSbírky
Online sbírky Národní galerie
Vyhledávač historických map
SMART Notebook v chemii
Moderní chemické editory ve výuce na základních a středních školách
Portál Teaching History with 100 Objectss
The National Archives
3D prohlídka starověké hrobky v Egyptě
TV5MONDE
Animace stavby Nového města Pražského
Animace stavby Karlova mostu
Animovaná prohlídka rekonstrukce starověký Athén
Online prohlídka zákopů z první světové války v Rusku
Online prohlídka zákopů z americké občanské války
3D tour krátkým filmem Dunkirk
Elektrický obvod
Měření rychlosti světla
Archimedův zákon
Základní výpočty v Excelu
Příkony elektrických spotřebičů
Astronomie ve škole
Užití tabletu ve výuce
Brownův pohyb
Teplotní objemová roztažnost kovů
Elektronické váhy
Digitální siloměry
Fakta o větrných elektrárnách
Vodní elektrárny – princip, rozdělení, elektrárny v ČR
Balony a Archimedův zákon
Náboje a pole
Elektrický hokej
Geometrická optika (Geometric – Optics)
Gravitace a oběžná dráha
Lom světla
Magnety a elektromagnety
Magnet a kompas
Ohmův zákon
Hustota
Formy energie a její přeměny
Rovnováha
Sestavení elektrického obvodu (Circuit Construction Kit: DC - Virtual Lab)
Síly a pohyb – základy
Síla a pohyb
Rampa
Rampa: Síla a pohyb
Síla na jedné přímce
Chodící panáček
Obvod s baterií a rezistorem
Difuze
Stavy hmoty
Moje sluneční soustava
Balonek a statická elektřina
Zvuk
Pod tlakem
Polovodiče (Semiconductors)
Princip termovize
Elektrárny
Newtonovy zákony
Hydrostatický tlak – závislost tlaku na hloubce a hustotě kapaliny
Napodobování grafů
K integraci mediální výchovy
Webový portál Neovlivni
Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám
Rezervujeme luxusní výlet (zaokrouhlování)
Projekt: Nákup potravin
Žáci naší školy
Nakupujeme Eura
Teploty se mění
Jak dlouho spíme
Online přípravna souborů dat
Matematika pro všechny: Práce s geogebrou
Jednoduché ovládání počítače
Testy Bobřík informatiky (kategorie BENJAMIN pro první stupeň)
Ovoce a zelenina na našem talíři
Průvodce badatelským vyučováním
Teplo nebo zima? Teplota ...
Žížalí orgie
Je pomalý jako hlemýžď
Informatika pro 1. stupeň základní školy
Zákon zachování energie
Perpetuum mobile
Mechanická práce
Teplo-měrná tepelná kapacita
Podpora pro Windows: Zařízení USB nebylo rozpoznáno
Nenech to být
Finanční gramotnost – sada pracovních listů
hhh
Využití geoinformačních technologií ve výuce
Digitální technologie ovlivňují vzdělávací obsah na 1. stupni (1. část)
Závody kostek ledu
Možnosti uplatnění digitálních technologií ve výuce přírodopisu
Virtuální pitva ve výuce
Vytvoř vlastní návod na origami
Elektronické zpracování hudby a zvuková tvorba – Zpracování a reprodukce zvuku
Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Tělesná výchova
Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Tělesná výchova
Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Tělesná výchova
Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Tělesná výchova
Jaké místo mají digitální technologie v primárním vzdělávání?
Ptačí hnízda
Cestovní kancelář
Sledování vývoje motýlů
Tvoříme vlastní květináč pomocí videonávodu
Čtení elektronických textů na 1. stupni základní školy
Tipy na aktivity pro psaní na žákovských zařízeních na 1. stupni ZŠ
Pampeliškování - postup pracovní činnosti
(Ja)hodování
Sledování vývoje růstu a vývoje plodu rajčete, měsíčku
Využití termokamer na 1. stupni ZŠ
Využití meteostanice, digitálního teploměru na 1. stupni
Rozvíjeli jsme digitální gramotnost žáků při řešení autentických úloh
Základní hygienické návyky spojené se psaním na dotykových zařízeních
Aktivity pro tablety vyžadující napsání krátké odpovědi žákem
Práce v Microsoft Teams v 5. třídě ZŠ
Příprava jednoduchého pokrmu pomocí videonávodu
Tvorba interaktivního herbáře
Jak na Google Classroom ve 2. ročníku ZŠ
Digitální technologie ovlivňují vzdělávací obsah na 1. stupni (2. část)
AnswerGarden, LinoIt a další nástroje pro interaktivní aktivity v cizích jazycích
Psaní jednoduchých textů v cizím jazyce, aplikace Classroomscreen
Žáci tvoří obsah příští hodiny sami – Padlet
OrgPad jako nástroj k individualizaci ve výuce a v přístupu k dětem
Co o tobě víme
Digitální kompetence – jak ji nejlépe rozvíjet ve výuce cizích jazyků?
S online aplikacemi se jazyky učí lépe (1. část)
S online aplikacemi se jazyky učí lépe (2. část)
Psaní jednoduchých textů v cizím jazyce, aplikace Classroomscreen
Žáci tvoří obsah příští hodiny sami – Padlet
One World Magazine project
Dudamath.com
GeoTest
Graspable Math
Mapový portál Českého úřadu zeměměřického a katastrálního
Mapový portál Českého hydrometeorologického ústavu
Národní geoportál INSPIRE
Aplikace Google Earth
Vzorové lekce pro učitele
Databáze Českého statistického úřadu
Webový portál Geocaching
Webová aplikace LeoWorks
Databáze The World Factbook
Portál digitální mapy veřejné správy Plzeňského kraje
Chemické látky v mobilních telefonech
Influential People in English Speaking Countries
Kahoot for schools
Práce s daty pro 5. až 7. ročník základní školy
20 aktivit s tabulkou ve SMART Notebooku
Komiksy a jejich tvorba on-line
Myšlenkové mapy a jejich tvorba online
Popisujeme pracovní postup
Píšeme e-mail
Poznáváme roční období
Bezpečné používání internetu
Poznáváme roční období - barevné pokusy
UčíTelka: Pojedem na výlet
UčíTelka: O naší zemi
UčíTelka: Okolí našeho domova
Webinář: Prezentace? Projekt?
Co umím – metodická příručka pro učitele
Mezinárodní příručka o metodách profesní orientace
Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání – Výukové materiály do výtvarné výchovy
V digitálním světě: Lajky na internetu
Mapování mysli online
DesignCap
Karaoke čtení
Datová Lhota
Nauč tetu na netu - Pirátství
Nauč tetu na netu - Kyberšikana
Neviditelné páskovky
3D Česko
Aplikace pro Atlas.mapy.cz
Podpora rozvoje přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání
Využití digitálních technologií ve výuce českého jazyka a literatury
Vyprávěj – Paměť národa.cz
Kyberšikana a její prevence
Univerzální měřicí přístroj
Zásady při práci s počítačem
Hra Chameleon
Zažij radost s matematikou
Měření hluku mobilem
Jak se mění tlak s výškou ve vzduchu a s hloubkou ve vodě?
Hra Fakescape
Fact-checking 101 aneb jak si ověřovat informace
Co vzkazuje ministr učitelům
Proč řešit židovskou otázku
Jak obhájit píseň
3D video o bitvě u Waterloo
I-creative
Jan Amos Komenský v digitální éře
Slavíme listopad
Jsem generace Z a můžu pomoct!
Strategie pro výuku cizích jazyků a CLIL v distančním vzdělávání
Experimentování s termovizní kamerou
ICT ve fyzice na ZŠ. Příklady dobré praxe
TechnoMet
Video-metodiky TechnoMet
Můj život po škole - manuál k webové aplikaci
Formativní hodnocení aneb dáme to na jedničku
Lapbook a mobilní technologie
Nelegální on-line obsah
Kybergrooming
Neoprávněný přístup k PC/hacking
V digitálním světě: Cookies – špióni na internetu
V digitálním světě: Digitální svět
V digitálním světě: Hesla
V digitálním světě: Jak mluvit na internetu
V digitálním světě: Kyberšikana
V digitálním světě: Lajky na internetu
V digitálním světě: Online hry
V digitálním světě: Pravda, nebo ne?
V digitálním světě: Rodičovská kontrola
V digitálním světě: Sociální sítě
V digitálním světě: Tvořit na internetu
V digitálním světě: Viry
V digitálním světě: Vyhledávače
V digitálním světě: Výlet do historie
Jirousova cesta od hříšníka přes vzpurníka k vděčníkovi. Martin C. Putna sestavil knihu Magorských modliteb
Souhlasím se zpracováním osobních údajů
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky