Vyhledávání a klíčová slova
Sada tří tisknutelných listů (pracovního pro žáky, metodického pro učitele, doporučujícího pro rodiče) cílí na pochopení kategorizace informačních zdrojů a účel klíčových slov. Žáci postupně prochází třemi aktivitami. První aktivita je seznámí s principy poskytování informací na internetu a kategorizací informačních zdrojů, druhá s využitím myšlenkové mapy umožní žákům předat vlastní zkušenosti ostatním spolužákům, třetí aktivita seznámí s principy využívání klíčových slov. Doporučení pro rodiče směřuje k podpoře dětí při vyhledávání informací v rámci jejich vzdělávání i k osobní potřebě.
Digitální gramotnost je rozvíjena diskusí o klíčových slovech, obsahu na internetu, třídění informací a nalézání souvislostí a vyhledávačích.
Pracovní list je užitečný zejména v 1. a 2. aktivitě, při které si děti všímají druhů informací/zdrojů (knihy, hudba, video, rozhovory, zprávy, výrobky...) a hledají vztahy mezi nimi. Zbytek je realizován formou komplikované hry. Až v reflexi se objevuje diskuse o vyhledávačích a klíčových slovech.