Srovnání doby za vlády Přemyslovců se současností

Autor materiálu PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Typ materiálu
článek
Stupeň vzdělávání
Základní škola
ANOTACE

Při této aktivitě je kladen důraz na kritické myšlení a schopnost žáků analyzovat a vyhodnocovat historické informace. Musí si ověřit, které informace jsou pravdivé, a ty pak použít k doplnění chybějících částí QR kódu. Důležitou součástí této práce je také spolupráce a komunikace ve skupině. Žáci musí aktivně spolupracovat, diskutovat o historických událostech a poskytnutých informacích a na základě komunikace a spolupráce dokončit neúplný kód. Výuková aktivita jim umožňuje, aby si vzájemně pomáhali a učili se od sebe navzájem. Aktivita pomáhá žákům poznávat, jak se život a věci vyvíjejí a jakým změnám podléhají v čase. Kontrolou správnosti je žákům možnost získání informace z naskenovaného QR kódu.

NPO 3.1 DIGI