Genially, díl 1.: online gamebooky pro dobrodružné hodiny dějepisu

Autor materiálu Mgr. Pavel Žalský
Typ materiálu
článek
Stupeň vzdělávání
Základní škola
ANOTACE

Článek poskytuje podrobný návod k využívání aplikace Genially pro tvorbu interaktivních gamebooků ve výuce dějepisu. Genially umožňuje učitelům vytvářet poutavé vzdělávací materiály, které kombinují literární prvky s interaktivními funkcemi a tím zvyšují motivaci a zapojení žáků. Text se zaměřuje na praktické kroky při tvorbě gamebooků, od výběru historického tématu přes plánování příběhu až po implementaci interaktivních prvků a testování. Rovněž poskytuje doporučení pro efektivní využití gamebooků ve výuce, akcentuje význam jasných vzdělávacích cílů a reflexe. Osvětluje, kdy jsou gamebooky vhodné a kdy ne. Jejich využití vede k aktivnímu zapojení žáků a podporuje kritické myšlení, což činí výuku dějepisu zábavnější a dynamičtější.

NPO 3.1 DIGI