Jak na tvorbu příkladů v oboru čísel do 20 na virtuální nástěnce

Autor materiálu PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Typ materiálu
článek
Stupeň vzdělávání
Základní škola
ANOTACE

Žáci se v rámci této aktivity učí vytvářet matematické příklady s čísly do 20 a automatizují si základní početní operace. Při tvorbě příkladů využívají tablety, což zvyšuje jejich motivaci a zapojení. Své příklady posílají na virtuální nástěnku, kde je mohou srovnávat s příklady ostatních spolužáků. Aktivita rovněž podporuje kritické myšlení, protože žáci musí přemýšlet nad svým rozhodnutím vytvořit daný příklad a následně ho porovnat s digitálním obsahem svých spolužáků. Každý z žáků vytváří tolik příkladů, kolik zvládne, což umožňuje individuální přístup. Tímto způsobem se učí nejen počítat s čísly v oboru do 20, ale i dovednosti potřebné pro práci s moderními technologiemi a spolupráci s ostatními.

NPO 3.1 DIGI