Jak na mimočítankou četbu – pohádky

Autor materiálu PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Typ materiálu
článek
Stupeň vzdělávání
Základní škola
ANOTACE

Aktivita umožňuje žákům číst nahlas v domácím prostředí, kde se mohou cítit uvolněněji a lépe se soustředit než ve škole. Čtení v příjemném a známém prostředí může u dětí dlouhodobě podpořit zájem o četbu. Aktivita se zaměřuje na mimočítankovou četbu s pohádkovým charakterem. Učitel získává zpětnou vazbu o tom, že žák skutečně knihu přečetl. Žák si vybere jednu pohádku, nahraje dvouminutovou ukázku a tu převede na QR kód. QR kódy jsou rozmístěny po třídě a žáci ve skupinách poznávají pohádky podle nahrávek. Tímto se ověřuje porozumění textu a znalosti přečtené knihy.

NPO 3.1 DIGI